Projekty během výuky angličtiny máme rádi. Nejenže se děti učí vyhledávat a zpracovávat informace, ale také rozvíjí svou tvořivost.
S žáky 4.C jsme si během února osvěžili výuku a pracovali jsme na projektech o zvířátkách. Jejich úkolem bylo vytvořit mini knížku o jednom zvířeti. Hned na začátku na ně čekal zapeklitý úkol - které zvíře si mám vybrat? Na výběr měli např. lenochoda, kosatku, gorilu, žirafu, pandu, velblouda, slona, želvu, žábu, polárního medvěda a mnoho dalších. Poté museli o daném zvířeti získat různé informace, např. co je jejich typická potrava, kde žijí, co umi/neumí, a následně získané informace zpracovat. A zde se projevila jejich tvořivost - co knížka, to originál! Posledním úkolem bylo svou knížku představit spolužákům a sdělit, co se o svém zvířeti dozvěděli.
A mně nezbývá než svým žákům poděkovat. Smekám před vámi všemi s jakým nadšením a zapálením jste se do toho pustili! Jsem na vás pyšná.
I am so proud of all of youl!!